Ресурси де є «Кафедра германської філології та зарубіжної літератури» і рік «2025»
Соколовська С. Ф. (ed.). (2025) Нова генерація. Електронна збірка тез студентських досліджень. № 6. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Астрахан Н. І. (ed.). (2025) ARS ET SCIENTIA (Мистецтво і наука) : мовознавство / літературознавство / перекладознавство / методика. № 5. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Закалюжний Л. В. (ed.). (2025) Semper tiro. Електронний студентський науково-літературний часопис. № 14. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Астрахан Н. І. (2025) Перевірка цінностей і артикуляція смислів: аксіологічні аспекти вивчення казки А. Сент-Екзюпері «Маленький принц». Імідж сучасного педагога. № 220. С. 91–96. ISSN 2522-9729. DOI: 10.33272/2522-9729-2025-1(220)-91-96.
Астрахан Н. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4087-2466
(2025)
Мультикультуралізм і транснаціональна література в методиці вивчення історико- та теоретико-літературних навчальних дисциплін в ЗВО.
In: Proceedings of the scientific and pedagogical internship, April 28 – June 8, 2025, Riga.
С. 8–10.
Борова Л. О., Лавренчук Т. С., Прищепа О. П. (2025) Методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з дисципліни «Практична граматика німецької мови» (за темою «Часові форми дієслова»). [Навчальний матеріал]
Коляда О. В., Савина А. Ю. (2025) Тести з обов’язкової освітньої компоненти «Історія англомовної літератури» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]
Кравець О. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2762-9787, Свириденко І. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9186-4001
(2025)
Формування іншомовної соціолінгвістичної компетентності учнів початкової школи за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Інноваційна педагогіка. Т. 2, № 83.
С. 84–89.
ISSN 2663-6085.
DOI: 10.32782/2663-6085/2025/83.2.17.
Нагорнюк Н. П., Нідзельська Ю. М. (2025) Класифікація перекладацьких трансформацій як одна з найважливіших проблем у рамках сучасного перекладознавства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. № 104. С. 189–198. ISSN 2663-7642.
Свириденко І. М., Кравець О. Є. (2025) Особливості формування іншомовної дискурсивної компетентності старшокласників на основі інтерактивного підходу в умовах НУШ. Імідж сучасного педагога. № 223. С. 102–108. ISSN 2522-9729. DOI: 10.33272/2522-9729-2025-4(224)-102-108.
Свириденко І. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9186-4001, Мальченко М. С.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0288-8328
(2025)
Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з обов’язкової освітньої компоненти «Практичний курс німецької мови» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти.
[Навчальний матеріал]
Соколовська С. Ф. (2025) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять з освітньої компоненти "Загальна і порівняльна лексикологія". [Навчальний матеріал]
Соколовська С. Ф. (2025) Синергетичний характер смислотворення в художньому дискурсі Германа Гессе (на прикладі роману «Гра в бісер»). Сучасні дослідження з іноземної мови. № 27. С. 216–225. ISSN 2617-3921. DOI: 10.32782/2617-3921.2025.27.216-225.
Шугаєв А. В., Мальченко М. С. (2025) Стратегія маніпуляції у політичному дискурсі: порівняльний аналіз риторики сучасних політичних лідерів. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Філологія». № 71. С. 186–189. ISSN 2409-1154. DOI: 10.32782/2409-1154.2025.71.42.
Шугаєв А. В., Мальченко М. С. (2025) Політична комунікація і політична PR-комунікація: проблеми диференціації. Acta Academiae Beregsasiensis, Philologica. Т. 4, № 1. С. 65–76. ISSN 2786-6726. DOI: 10.58423/2786-6726/2025-1-65-76.