Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти» і рік «2000»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | В | К | Л | Ш
Кількість ресурсів: 6.

Б

Басюк Н. А. (2000) Загальнонаукове розуміння відповідальності особистості. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 257–259.

В

Вознюк О. В., Заброцький М. М., Ованден Л. М. (2000) Архiтектонiка свiтобудови: людське “Я” i Всесвiт у контекстi феноменологiчної редукцiї i формальної логiки. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальні та гуманітарні науки, проблеми освіти. № 10. С. 38–49.

К

Костюшко Ю. О. (2000) Засади недирективної педагогіки як необхідна умова розв’язування міжособистісних конфліктів між учителем та учнями. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 249–251.

Л

Левківський М. В., Вознюк О. В. (2000) Соцiальна вiдповiдальнiсть особистостi. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 5. С. 36–40.

Левківський М. В., Вознюк О. В., Недашківська Т. В. (2000) Соціально-правова відповідальність особистості. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 47–51.

Ш

Шанскова Т. І. (2000) Системний підхід у соціально-орієнтованій підготовці студентів до роботи з батьками учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 72–74.

Цей список був створений Thu Sep 4 14:54:33 2025 EEST.