Ресурси де є «Кафедра мистецької освіти» і рік «2009»
К
Колесник Н. Є. (2009) Технологія поетапної підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 74–77. ISSN 2076-6173.
Колесник Н. Є. (2009) Основи курсового дослідження з методики викладання трудового навчання у початкових класах. 55 с. [Навчальний матеріал]
Л
Луценко В. В. (2009) Основні етапи формування творчої активності майбутнього вчителя музики засобами музично-комп’ютерних технологій. Житомирська науково-педагогічна школа "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів": здобутки та перспективи: збірник наукових праць / авт. кол. О.Є. Антонова, С.С. Вітвицька та ін.; за заг. ред. проф. О.А. Дубасенюк.. С. 141–155.
М
Моісєєва М. А. (2009) Хасидський нігун – традиційний музичний жанр євреїв Східної Європи. «Євреї в Україні: історія і сучасність»: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції.. С. 367–369.
О
Олійник Я. В. (2009) Фортепіанний дует в музичній культурі України другої половини ХХст. ПП Рута.
П
Плотницька О. В. (2009) Психолого-педагогічні основи художньо-творчого розвитку особистості майбутнього вчителя. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія Донецького національного технічного університету. № 6. С. 137–142.
С
Сотська Г. І. (2009) Спецкурс "Основи художнього конструювання" у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 53–57.
Ш
Шмельова Т. В. (2009) Основні характеристики естетичного світосприймання молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 63–66. ISSN 2076-6173.
Я
Ямчинська Г. В., Чернікова І. І. (2009) Використання інноваційних технологій інтегрованого навчання на заняттях Малих академій мистецтв. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 75–78. ISSN 2076-6173.