Ресурси де є установа Кафедра соціальної та практичної психології" і є рік 2012
Б
Бондарчук К., Шмиглюк О. Г. (2012) Дослідження образу сім’ї у свідомості дітей, що перебувають у притулку. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. № 4. С. 16–18.
В
Весельська А. Л. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу«Практикум з групової психокорекції». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 151–155.
Весельська А. Л. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Практикум з групової психокорекції». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 151–155.
Г
Гавриловська К. П. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованимзавданням з курсу «Методика викладання психології». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 31–56.
Гавриловська К. П. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Психологія масової поведінки”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 163–190.
Гавриловська К. П. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Психологія організацій”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 325–342.
Гавриловська К. П., Хазратова Н. В. (2012) Діагностика рівня суб’єктивної легітимності правових норм. Практична психологія та соціальна робота. № 10. С. 31–36.
Горай О. В. (2012) Підготовка майбутніх медичних сестер (фельдшерів) до санітарно-гігієнічного виховання і профілактичної роботи зі школярами. Інше. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Горбунова В. В. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Експериментальна психологія». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 7–31.
Горбунова В. В., Голентовська О. С. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу ― основи психосемантики. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 150–186.
Д
Дем'янчук Ю. Ю. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу ― Інженерна психологія. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 113–160.
Дем'янчук Ю. Ю., Оснадчук Ю. О. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Основи інформатики та застосування ЕОМ у психології». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 121–147.
З
Загурська І. С. (2012) Емоції та розвиток самооцінки здібностей молодших школярів. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Сучасна педагогіка та психологія: вимоги сьогодення".. С. 90–92.
Загурська І. С. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психологічна служба в системі освіти». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 267–282.
К
Кирильчук І. В., Кириченко В. В. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Психологія управління”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 211–242.
Кириченко В. В. (2012) Стратегіальні відмінності становлення особистісної ідентичності працівників у процесі адаптації до професійної діяльності. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Т. XII, № 15. С. 142–149.
Кириченко В. В. (2012) Дискретні етапи становлення особистісної ідентичності працівників у процесі професійної адаптації. Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави: зб. наук. праць. № 13. С. 394–401.
Кириченко В. В. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Психологічні основи PR”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 240–261.
Климчук В. О. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Інтеракційна психологія мотивації». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 33–50.
Климчук В. О. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психологія сексуальності». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 307–323.
Котлова Л. О. (2012) Ціннісні орієнтації у професійній спрямованості студентів. Вісник Інституту розвитку дитини.. № 21. С. 142–147.
Котлова Л. О. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтовним завданням з курсу «психологія травмуючих ситуацій». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 157–185.
М
Мазяр О. В. (2012) Методологічні суперечності позитивної психотерапії (історико-психологічний аналіз). Практична психологія та соціальна робота. № 10. С. 41–50.
Мазяр О. В. (2012) Концепция индивидуальности в работах И.А. Сикорского. Вопросы психологии. № 1. С. 113–120.
Мазяр О. В. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Малюнок в практиці психодіагностики». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 7–30.
Мазяр О. В. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Основи психологічної практики (практична психологія)». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 119–149.
Мазяр О. В. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Ситуаційний і диспозиційний підходи у психології особистості”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 217–239.
Мазяр О. В. (2012) Концептуальні паралелі вирішення проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського та В. О. Моляко. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. Т. ХІІ, № 15. С. 250–257. ISSN 2072-4772.
Мазяр О. В., Шмиглюк О. Г. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу ― основи психокорекції. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 120–149.
Мазяр О. В., Шмиглюк О. Г. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Основи психокорекції». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія» : Навчальний посібник / За редакцією О. Л. Музики: У 10 томах. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, С. 120–149.
Майстренко Т. М. (2012) Особливості надання ціннісної підтримки студентам залежно від рівня ціннісної регуляції навчальної діяльності. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. № 19. С. 130–135.
Майстренко Т. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психодіагностика». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія»:. ЖДУ ім. І. Франка, С. 256–264.
Маркова Т., Шмиглюк О. Г. (2012) Особливості правової свідомості людей, що вчинили правопорушення. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. № 4. С. 75–77.
Марчук К. А. (2012) Інформативні повідомлення як структурна одиниця літописного наративу (за "Повістю врем'яних літ"). Житомирські літературознавчі студії. № 6. С. 77–85. ISSN 2305-5898.
Моляко В. О. (2012) «Вуличний» вектор сприймання в поетичному фольклорі. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 12, № 15. С. 279–297.
Музика О. Л., Загурська І. С., Савиченко О. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Вступ до спеціальності». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І.Франка, С. 75–120.
Н
Никончук Н. О. (2012) Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Т. 2, № 105. С. 35–39. ISSN 2076-586X.
П
Портницька Н. Ф. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Психологія девіантної поведінки”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 157–185.
Портницька Н. Ф., Тичина І. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Етика і психологія сімейних стосунків”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 92–113.
Портницька Н. Ф., Тичина І. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу ― основи патопсихології. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 95–119.
С
Савиченко О. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психологія спорту». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія»:. ЖДУ ім. І. Франка, С. 386–403.
Савиченко О. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Геронтопсихологія». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 7–39.
Степаненко М., Шмиглюк О. Г. (2012) Дослідження копінг-стратегій підлітків з різним досвідом батьківського ставлення. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. № 4. С. 106–107.
Степанюк І. А. (2012) Базова методика до курсу «Практикум із загальної психології». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 355–358.
Ф
Фальковська Л. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “основи психогігієни”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 151–256.
Фальковська Л. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Політична психологія». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 128–150.
Фальковська Л. М. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Педагогічна психологія». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 204–286.
Х
Хоменко Н. В. (2012) Приклад виконання професійно-орієнтованого завдання з курсу «Психологія мотивації». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 187–199.
Ш
Шаюк А. В. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованимзавданням з курсу «Основи нейропсихології». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 86–127.
Шмиглюк О. Г. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Юридична психологія». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 156–188.
Шмиглюк О. Г. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Cоціальна психологія». In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Практична психологія»:. ЖДУ ім. І. Франка, С. 361–386.