Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання.

Пушкар, Т. М. (2013) Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць (Серія „Педагогічні науки”) (11). с. 273-278.

[img]
Перегляд
Text
Download (591kB) | Перегляд

Опис

У статті з’ясовано сутність категорій «модель» та «моделювання» стосовно проблеми професійної підготовки майбутніх учителів-філологів засобами комунікативних технологій. Сформульовано висновок про особливості застосування комунікативних технологій у професійній підготовці вчителя-філолога та моделювання цього процесу. Розглянуті підходи А.С. Макаренка у світлі сучасних підходів до формування професійної підготовки майбутніх учителів. Обґрунтовано провідні компоненти моделі професійної підготовки вчителя-філолога засобами комунікативних технологій.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: моделювання, модель, педагогічна модель, комунікативні технології, професійна підготовка вчителя-філолога
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 18 Квіт 2014 06:29
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11023

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу