Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання.

Пушкар Т. М. (2013) Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць (Серія „Педагогічні науки”). № 11. С. 273–278.

[thumbnail of 13ptmmyt.pdf]
Preview
Текст
13ptmmyt.pdf

Завантажити (591kB) | Preview

Анотація

У статті з’ясовано сутність категорій «модель» та «моделювання» стосовно проблеми професійної підготовки майбутніх учителів-філологів засобами комунікативних технологій. Сформульовано висновок про особливості застосування комунікативних технологій у професійній підготовці вчителя-філолога та моделювання цього процесу. Розглянуті підходи А.С. Макаренка у світлі сучасних підходів до формування професійної підготовки майбутніх учителів. Обґрунтовано провідні компоненти моделі професійної підготовки вчителя-філолога засобами комунікативних технологій.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: моделювання, модель, педагогічна модель, комунікативні технології, професійна підготовка вчителя-філолога
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 18 Квіт 2014 06:29
Оновлення: 15 Серп 2015 06:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11023
ДСТУ 8302:2015: Пушкар Т. М. Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання.. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць (Серія „Педагогічні науки”). 2013. № 11. С. 273–278.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу