Пушкар Т. М. (2013) Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць (Серія „Педагогічні науки”). № 11. С. 273–278.
13ptmmyt.pdf
Завантажити (591kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано сутність категорій «модель» та «моделювання» стосовно проблеми професійної підготовки майбутніх учителів-філологів засобами комунікативних технологій. Сформульовано висновок про особливості застосування комунікативних технологій у професійній підготовці вчителя-філолога та моделювання цього процесу. Розглянуті підходи А.С. Макаренка у світлі сучасних підходів до формування професійної підготовки майбутніх учителів. Обґрунтовано провідні компоненти моделі професійної підготовки вчителя-філолога засобами комунікативних технологій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | моделювання, модель, педагогічна модель, комунікативні технології, професійна підготовка вчителя-філолога |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 18 Квіт 2014 06:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11023 |
ДСТУ 8302:2015: | Пушкар Т. М. Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання.. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць (Серія „Педагогічні науки”). 2013. № 11. С. 273–278. |