ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТВОРЧОЇ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Байда М. В. (2011) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТВОРЧОЇ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики (14(24)). С. 156–160.

[img]
Preview
Текст
Download (156kB) | Preview

Анотація

В статті аналізуються психолого-педагогічні аспекти кооперативного навчання як творчої групової діяльності. Розглядається ефективність творчого використання деяких технологій кооперативного навчання .

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: психолого-педагогічний, кооперативне навчання, творчий, групова діяльність
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 15 Трав 2014 07:37
Оновлення: 15 Серп 2015 06:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11202

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу