ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ

Дуплійчук О. М. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ. Науково-практичний освітньо-популярний часопис. Імідж сучасного педагога..

[img]
Preview
Текст
Download (159kB) | Preview

Анотація

Дана стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога в процесі його професійно-педагогічної підготовки. Автор розглядаєтехнологію моделювання комунікативних і соціокультурно маркованих лінгвістичних задачяк одну з ефективних технологій формування і вдосконалення професійно-значимих вмінь, що забезпечує найбільш сприятливі умови для створення у студентів педагогічної майстерності як основної якості особистості фахівця.Автор виділяє три типи лінгвістичних задач, які функціонують на двох рівнях моделювання – педагогічному та комунікативному.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: технологія лінгвістичних задач, проектно-комунікативна технологія, професійно-педагогічна підготовка, професійна компетентність, вчитель-філолог
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 15 Трав 2014 06:25
Оновлення: 15 Серп 2015 06:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11247

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу