Сущность и структура психолого-педагогического сопровождения одарённого ребёнка в общеобразовательной школе

Антонова, О. Є. (2013) Сущность и структура психолого-педагогического сопровождения одарённого ребёнка в общеобразовательной школе. Вектор науки Тольяттинского государственного университета : Серия: Педагогика, психология (1(12)). с. 25-29.

[img]
Перегляд
Text
Download (475kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 10 Вер 2014 06:30
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12467

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу