Шевчук П. Г. (2012) Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. С. 117–118.
|
Текст
Download (56kB) | Preview |
Анотація
Програмування - важлива складова фундаментальних знань, що лежать в основі інформаційно-комунікаційних технологій. Навчання програмування особливий розділ інформатики, що вивчається у ЗНЗ. У процесі навчання програмування розвивається загальна креативність особистості, логічне та операційне мислення. Програмування стимулює інтелектуальну активність учня, мотивує навчання математики та інших дисциплін. У процесі навчання програмування здійснюється педагогічний вплив на особистість учня, результати якого потребують якісної та кількісної оцінки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата подачі: | 07 Лист 2014 11:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:54 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13749 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |