Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування

Шевчук, П. Г. (2012) Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. pp. 117-118.

[img]
Preview
Text
Download (56kB) | Preview

Abstract

Програмування - важлива складова фундаментальних знань, що лежать в основі інформаційно-комунікаційних технологій. Навчання програмування особливий розділ інформатики, що вивчається у ЗНЗ. У процесі навчання програмування розвивається загальна креативність особистості, логічне та операційне мислення. Програмування стимулює інтелектуальну активність учня, мотивує навчання математики та інших дисциплін. У процесі навчання програмування здійснюється педагогічний вплив на особистість учня, результати якого потребують якісної та кількісної оцінки.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Applied Mathematics and Computer Science
Depositing User: Марія Олександрівна Ігнатюк
Date Deposited: 07 Nov 2014 11:16
Last Modified: 15 Aug 2015 09:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13749

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics