Ковальова Т. П. (2013) Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами). Мовні і концептуальні картини світу: зб. наук. праць, 2 (43). С. 197–204.
|
Текст
Download (381kB) | Preview |
Анотація
У статті досліджуються комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах німецької політичної реклами для здійснення прихованого впливу на реципієнта з метою спонукання його до політичного вибору на користь адресанта. Аналізуються вербальні засоби експлікації прихованого впливу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, прихований вплив, маніпуляція, комунікативні стратегії |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PD Німецькі мови |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Користувачі 5232 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Бер 2015 12:21 |
Оновлення: | 06 Бер 2015 12:21 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16169 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |