Ковальова, Т. П. (2013) Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами). Мовні і концептуальні картини світу: зб. наук. праць, 2 (43). с. 197-204.
|
Text
Download (381kB) | Перегляд |
Опис
У статті досліджуються комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах німецької політичної реклами для здійснення прихованого впливу на реципієнта з метою спонукання його до політичного вибору на користь адресанта. Аналізуються вербальні засоби експлікації прихованого впливу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, прихований вплив, маніпуляція, комунікативні стратегії |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PD Німецькі мови |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | лаборант Ю.Л. Марчук |
Дата внесення: | 06 Бер 2015 12:21 |
Останні зміни: | 06 Бер 2015 12:21 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16169 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |