Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами)

Ковальова Т. П. (2013) Комунікативні стратегії і тактики впливу в німецькому політичному дискурсі (на матеріалі слоганів політичної реклами). Мовні і концептуальні картини світу: зб. наук. праць, 2 (43). С. 197–204.

[img]
Preview
Текст
Download (381kB) | Preview

Анотація

У статті досліджуються комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах німецької політичної реклами для здійснення прихованого впливу на реципієнта з метою спонукання його до політичного вибору на користь адресанта. Аналізуються вербальні засоби експлікації прихованого впливу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, прихований вплив, маніпуляція, комунікативні стратегії
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PD Німецькі мови
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Користувачі 5232 не знайдено.
Дата подачі: 06 Бер 2015 12:21
Оновлення: 06 Бер 2015 12:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16169

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу