Формування організаторських умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Зимовець О. А. (2014) Формування організаторських умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 44 (6). С. 22–32. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Текст
Download (302kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема формування організаторських умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Автор надає визначення організаторських умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнює склад даних умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначається роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування організаторських умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін та пропонується система вправ, спрямованих на їх формування з використанням ІКТ, у рамках розробленого автором спецкурсу «Використання ІКТ у професійній діяльності вчителів гуманітарних дисциплін».

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна підготовка; організаторські уміння; майбутні вчителі; гуманітарні дисципліни; інформаційно-комунікаційні технології; інформаційне суспільство.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 31 Бер 2015 13:58
Оновлення: 31 Бер 2015 13:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16697

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу