Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів

Орел Л. О. (2015) Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Проблеми освіти: Збірник наукових праць. (82). С. 182–188.

[img]
Preview
Текст
Download (332kB) | Preview

Анотація

У статті аналізується практично-діяльнісний компонент в структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів, дається порівняльна характеристика рівнів сформованості показників практично-діяльнісного компонента, пропонуються шляхи формування умінь і навичок самостійної роботи з математики.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 30 Квіт 2015 14:12
Оновлення: 21 Вер 2016 10:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17158

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу