Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів

Орел, Л. О. (2015) Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Проблеми освіти: Збірник наукових праць. (82). с. 182-188.

[img]
Перегляд
Text
Download (332kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізується практично-діяльнісний компонент в структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів, дається порівняльна характеристика рівнів сформованості показників практично-діяльнісного компонента, пропонуються шляхи формування умінь і навичок самостійної роботи з математики.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 30 Квіт 2015 14:12
Останні зміни: 21 Вер 2016 10:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17158

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу