Орел, Л. О. (2015) Практично-діяльнісний компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Проблеми освіти: Збірник наукових праць. (82). с. 182-188.
|
Text
Download (332kB) | Перегляд |
Опис
У статті аналізується практично-діяльнісний компонент в структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів, дається порівняльна характеристика рівнів сформованості показників практично-діяльнісного компонента, пропонуються шляхи формування умінь і навичок самостійної роботи з математики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 30 Квіт 2015 14:12 |
Останні зміни: | 21 Вер 2016 10:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17158 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |