Денисенко, С. М.
(2015)
Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
с. 102-106.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто актуальну проблему – створення сучасних електронних освітніх ресурсів. Основну увагу приділено такому аспекту, як подання навчального матеріалу на екрані монітора, з метою забезпечення емоційності навчання. Здійснено обґрунтування значення та функцій емоцій, їх ролі для ефективної реалізації навчальної діяльності. А також описано правила та шляхи забезпечення реалізації принципу емоційності при проектуванні мультимедійних електронних освітніх ресурсів.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |