Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів

Денисенко, С. М. (2015) Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 102-106. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (660kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто актуальну проблему – створення сучасних електронних освітніх ресурсів. Основну увагу приділено такому аспекту, як подання навчального матеріалу на екрані монітора, з метою забезпечення емоційності навчання. Здійснено обґрунтування значення та функцій емоцій, їх ролі для ефективної реалізації навчальної діяльності. А також описано правила та шляхи забезпечення реалізації принципу емоційності при проектуванні мультимедійних електронних освітніх ресурсів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: електронний освітній ресурс, мультимедіа, проектування, емоції
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 26 May 2015 08:48
Last Modified: 26 May 2015 08:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17509

Actions (login required)

View Item View Item