Дяченко, Т., Ольшевська, Л. (2015) Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 58-60.
|
Text
Download (275kB) | Перегляд |
Опис
Ми живемо в час необмеженого доступу до інформації, що відкриває нам нові горизонти, дає можливості для народження нових ідей, але в той же час Україна у світовому рейтингу розвитку інновацій займає далеко не провідні місця.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | стратегія, "блакитний океан", конкурентні позиції |
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 02 Черв 2015 06:33 |
Останні зміни: | 02 Черв 2015 06:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17581 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |