Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів

Коротун О. В., Жуковський С. С. (2014) Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Комп’ютер у школі та сім’ї (1(113)). С. 23–25. ISSN 2307-9851

[img]
Preview
Текст
Download (265kB) | Preview

Анотація

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що існує необхідність визначення сучасних підходів і шляхів використання мови програмування C++ як засобу навчання на уроках інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах, бо це сприяє збереженню наступності між навчанням у школі й у вищому навчальному закладі. Розглянуті особливості введення в навчальний процес загальноосвітніх закладів мови програмування C++. Наведені переваги і перспективи вивчення мови програмування C++ у школі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: засоби навчання, методи і технології навчання, форми організації навчальної роботи, мова програмування.
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 09 Лист 2015 09:38
Оновлення: 09 Лист 2015 09:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19272

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу