Коротун О. В., Жуковський С. С. (2014) Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Комп’ютер у школі та сім’ї (1(113)). С. 23–25. ISSN 2307-9851
|
Текст
Download (265kB) | Preview |
Анотація
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що існує необхідність визначення сучасних підходів і шляхів використання мови програмування C++ як засобу навчання на уроках інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах, бо це сприяє збереженню наступності між навчанням у школі й у вищому навчальному закладі. Розглянуті особливості введення в навчальний процес загальноосвітніх закладів мови програмування C++. Наведені переваги і перспективи вивчення мови програмування C++ у школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | засоби навчання, методи і технології навчання, форми організації навчальної роботи, мова програмування. |
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата подачі: | 09 Лист 2015 09:38 |
Оновлення: | 09 Лист 2015 09:42 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19272 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |