Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів

Коротун, О. В., Жуковський, С. С. (2014) Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Комп’ютер у школі та сім’ї (1(113)). с. 23-25. ISSN 2307-9851

[img]
Перегляд
Text
Download (265kB) | Перегляд

Опис

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що існує необхідність визначення сучасних підходів і шляхів використання мови програмування C++ як засобу навчання на уроках інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах, бо це сприяє збереженню наступності між навчанням у школі й у вищому навчальному закладі. Розглянуті особливості введення в навчальний процес загальноосвітніх закладів мови програмування C++. Наведені переваги і перспективи вивчення мови програмування C++ у школі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: засоби навчання, методи і технології навчання, форми організації навчальної роботи, мова програмування.
Теми: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата внесення: 09 Лист 2015 09:38
Останні зміни: 09 Лист 2015 09:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19272

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу