Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці

Гречуха І. А. (2015) Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). С. 311–317.

[img]
Preview
Текст
Download (646kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема розвитку літературних здібностей та обдарованості старшокласників. Літературні здібності розуміються як характерне поєднання психологічних властивостей, що сприяє успішному розвитку творчої особистості в умовах літературної діяльності. Описуються результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: літературні здібності, обдарованість, ранній юнацький вік, рефлексія здібностей.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 17 Груд 2015 13:37
Оновлення: 05 Жовт 2016 08:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19555

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу