Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці

Гречуха, І. А. (2015) Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). с. 311-317.

[img]
Перегляд
Text
Download (646kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається проблема розвитку літературних здібностей та обдарованості старшокласників. Літературні здібності розуміються як характерне поєднання психологічних властивостей, що сприяє успішному розвитку творчої особистості в умовах літературної діяльності. Описуються результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: літературні здібності, обдарованість, ранній юнацький вік, рефлексія здібностей.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 17 Груд 2015 13:37
Останні зміни: 05 Жов 2016 08:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19555

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу