Модернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигми

Семенець, С. П. (2015) Модернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигми. Фундаменталізація змісту загальноосвітньої та професійної підготовки : проблеми і перспективи: [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кривий Ріг, 22-23 жовтня 2015 р.)]. pp. 20-21.

[img]
Preview
Text
Download (280kB) | Preview

Abstract

У роботі розкрито особливості змісту математичної освіти в концептуальних положеннях.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 22 Dec 2015 13:56
Last Modified: 03 Oct 2016 09:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19638

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics