Семенець С. П. (2015) Модернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигми. Фундаменталізація змісту загальноосвітньої та професійної підготовки : проблеми і перспективи: [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кривий Ріг, 22-23 жовтня 2015 р.)]. С. 20–21.
|
Текст
Download (280kB) | Preview |
Анотація
У роботі розкрито особливості змісту математичної освіти в концептуальних положеннях.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 22 Груд 2015 13:56 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19638 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |