Модернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигми

Семенець, С. П. (2015) Модернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигми. Фундаменталізація змісту загальноосвітньої та професійної підготовки : проблеми і перспективи: [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кривий Ріг, 22-23 жовтня 2015 р.)]. с. 20-21.

[img]
Перегляд
Text
Download (280kB) | Перегляд

Опис

У роботі розкрито особливості змісту математичної освіти в концептуальних положеннях.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 22 Груд 2015 13:56
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19638

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу