Модернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигми

Семенець С. П. (2015) Модернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигми. Фундаменталізація змісту загальноосвітньої та професійної підготовки : проблеми і перспективи: [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кривий Ріг, 22-23 жовтня 2015 р.)]. С. 20–21.

[img]
Preview
Текст
Download (280kB) | Preview

Анотація

У роботі розкрито особливості змісту математичної освіти в концептуальних положеннях.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 22 Груд 2015 13:56
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19638

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу