Семенець, С. П. (2015) Модернізація змісту математичної освіти в умовах реалізації європейської особистісно-розвивальної освітньої парадигми. Фундаменталізація змісту загальноосвітньої та професійної підготовки : проблеми і перспективи: [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кривий Ріг, 22-23 жовтня 2015 р.)]. с. 20-21.
|
Text
Download (280kB) | Перегляд |
Опис
У роботі розкрито особливості змісту математичної освіти в концептуальних положеннях.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 22 Груд 2015 13:56 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19638 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |