Семенець, С. П. (2002) Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики. Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка. с. 178-180. ISSN 966-7603-43-1
|
Text
Download (413kB) | Перегляд |
Опис
У роботі обґрунтовуються психолого-педагогічні особливості навчання математики, що забезпечують реалізацію розвивального навчання; виділяються основні форми, методи та засоби цього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 15 Січ 2016 11:15 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19895 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |