Семенець С. П. (2002) Аспекти реалізації розвиваючої функції навчання при вивченні математики. Національна освіта: традиції і новації у контексті ідей Івана Огієнка. С. 178–180. ISSN 966-7603-43-1
|
Текст
Download (413kB) | Preview |
Анотація
У роботі обґрунтовуються психолого-педагогічні особливості навчання математики, що забезпечують реалізацію розвивального навчання; виділяються основні форми, методи та засоби цього процесу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 15 Січ 2016 11:15 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19895 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |