Семенець С. П. (2015) Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (46). С. 207–212. ISSN 2304-4470
|
Текст
Download (547kB) | Preview |
Анотація
У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математики. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 15 Січ 2016 18:03 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19902 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |