Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики

Семенець С. П. (2015) Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (46). С. 207–212. ISSN 2304-4470

[img]
Preview
Текст
Download (547kB) | Preview

Анотація

У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математики.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 15 Січ 2016 18:03
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19902

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу