Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики

Семенець, С. П. (2015) Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (46). с. 207-212. ISSN 2304-4470

[img]
Перегляд
Text
Download (547kB) | Перегляд

Опис

У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математики.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 15 Січ 2016 18:03
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19902

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу