Семенець, С. П. (2015) Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (46). с. 207-212. ISSN 2304-4470
|
Text
Download (547kB) | Перегляд |
Опис
У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математики. |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 15 Січ 2016 18:03 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19902 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |