Підгурська В. Ю. (2014) Лінгвістичне підґрунтя українськомовного навчання та самонавчання майбутніх учителів початкових класів. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки., 6 (283). С. 174–177.
|
Текст
Download (230kB) | Попередньо |
Анотація
У статті зроблена спроба визначити зміст і обсяг навчального матеріалу мовних курсів, знання якого сприяє формуванню мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що фахова підготовка майбутнього вчителя початкових класів має відповідати сучасним вимогам до мовної підготовки учнів, тому у викладанні лінгвістичних дисциплін окрім програмового матеріалу потрібно виносити на розгляд питання когнітивної лінгвістики, комунікативної лінгвістики, комп’ютерної лінгвістики та лінгвокультурології. Розглянуто базові поняття, що є специфічними для даних дисциплін і важливими для окреслення теоретичних засад українськомовного навчання майбутніх учителів-класоводів. Визначено, що теоретичні знання з вищезазначених курсів допоможуть у формуванні мовнокомунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мовнокомунікативна компетентність, когнітивна лінгвістика, комунікативна лінгвістика, комп’ютерна лінгвістика лінгвокультурологія. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Наукові установи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Внесення Користувача: | ПК Кафедра |
Дата подачі на зберігання: | 08 Лют 2016 22:18 |
Останнє оновлення: | 08 Лют 2016 22:18 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20192 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |