Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус А. В. (2005) Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Математика в школі (2). С. 11–15.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті сформу­льовано загальну концепцію реалізації приклад­ ної спрямованості систематичного курсу стерео­метрії у школі; запропоновано втілення цієї моделі на прикладі вивчення піраміди.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 15 Лют 2016 09:41
Оновлення: 03 Жовт 2016 12:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20271

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу