Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Прус, А. В. (2005) Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Математика в школі (2). с. 11-15.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті сформу­льовано загальну концепцію реалізації приклад­ ної спрямованості систематичного курсу стерео­метрії у школі; запропоновано втілення цієї моделі на прикладі вивчення піраміди.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 15 Лют 2016 09:41
Останні зміни: 03 Жов 2016 12:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20271

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу