Прус А. В. (2005) Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Математика в школі (2). С. 11–15.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
У статті сформульовано загальну концепцію реалізації приклад ної спрямованості систематичного курсу стереометрії у школі; запропоновано втілення цієї моделі на прикладі вивчення піраміди.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 15 Лют 2016 09:41 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 12:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20271 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |