Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі

Семенець, С. П. (2006) Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (25). с. 106-109. ISSN 966-7507-0-5

[img]
Перегляд
Text
Download (361kB) | Перегляд

Опис

Обгрунтовується положення про те, що старший юнацький (студентський) віковий період є сензитивним для реалізації основних концептуальних засад, трирівневих цілей системи розвивального навчання. Визначаються на ті засоби, які дають можливість подолати існуючі протиріччя студентського вікового періоду в рамках концепції розвива льної освіти

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 19 Лют 2016 08:42
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20309

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу