Семенець, С. П. (2006) Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (25). с. 106-109. ISSN 966-7507-0-5
|
Text
Download (361kB) | Перегляд |
Опис
Обгрунтовується положення про те, що старший юнацький (студентський) віковий період є сензитивним для реалізації основних концептуальних засад, трирівневих цілей системи розвивального навчання. Визначаються на ті засоби, які дають можливість подолати існуючі протиріччя студентського вікового періоду в рамках концепції розвива льної освіти
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 19 Лют 2016 08:42 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:51 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20309 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |