Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі

Семенець С. П. (2006) Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (25). С. 106–109. ISSN 966-7507-0-5

[img]
Preview
Текст
Download (361kB) | Preview

Анотація

Обгрунтовується положення про те, що старший юнацький (студентський) віковий період є сензитивним для реалізації основних концептуальних засад, трирівневих цілей системи розвивального навчання. Визначаються на ті засоби, які дають можливість подолати існуючі протиріччя студентського вікового періоду в рамках концепції розвива льної освіти

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 19 Лют 2016 08:42
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20309

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу