Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі

Семенець, С. П. (2006) Особливості реалізації концепції розвивального навчання у вищій школі. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт (25). pp. 106-109. ISSN 966-7507-0-5

[img]
Preview
Text
Download (361kB) | Preview

Abstract

Обгрунтовується положення про те, що старший юнацький (студентський) віковий період є сензитивним для реалізації основних концептуальних засад, трирівневих цілей системи розвивального навчання. Визначаються на ті засоби, які дають можливість подолати існуючі протиріччя студентського вікового періоду в рамках концепції розвива льної освіти

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 19 Feb 2016 08:42
Last Modified: 03 Oct 2016 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20309

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics