Ковальова, Т. П.
(2015)
Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
с. 8-14.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті на матеріалі німецької мови досліджено звукову організацію слоганів комерційної реклами у
стилістичному і прагматичному аспектах. Визначено роль фоностилістичних явищ, зокрема, звукового
повтору, звуконаслідування, звукосимволізму та рими у створенні евфонічності, увиразненні емоційного
й логічного змісту слоганів. Аналіз використання фоностилістичних засобів з позицій комунікативно-
прагматичного підходу дозволив виявити їх роль у досягненні прагматичного ефекту комунікації.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
фоностилістика, асонанс, алітерація, звуконаслідування, звукосимволізм, рима, евфонія,
експресивність, прагматичний ефект, слоган, комерційна реклама. |
Теми: |
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: |
Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
23 Лют 2016 09:43 |
Останні зміни: |
23 Лют 2016 11:24 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20336 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |