Ковальова Т. П.
(2015)
Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)).
С. 8–14.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті на матеріалі німецької мови досліджено звукову організацію слоганів комерційної реклами у
стилістичному і прагматичному аспектах. Визначено роль фоностилістичних явищ, зокрема, звукового
повтору, звуконаслідування, звукосимволізму та рими у створенні евфонічності, увиразненні емоційного
й логічного змісту слоганів. Аналіз використання фоностилістичних засобів з позицій комунікативно-
прагматичного підходу дозволив виявити їх роль у досягненні прагматичного ефекту комунікації.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
фоностилістика, асонанс, алітерація, звуконаслідування, звукосимволізм, рима, евфонія,
експресивність, прагматичний ефект, слоган, комерційна реклама. |
Класифікатор: |
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: |
Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
23 Лют 2016 09:43 |
Оновлення: |
23 Лют 2016 11:24 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20336 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |