Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова Т. П. (2015) Фоностилістичні особливості слоганів німецькомовної комерційної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). С. 8–14. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (293kB) | Preview

Анотація

У статті на матеріалі німецької мови досліджено звукову організацію слоганів комерційної реклами у стилістичному і прагматичному аспектах. Визначено роль фоностилістичних явищ, зокрема, звукового повтору, звуконаслідування, звукосимволізму та рими у створенні евфонічності, увиразненні емоційного й логічного змісту слоганів. Аналіз використання фоностилістичних засобів з позицій комунікативно- прагматичного підходу дозволив виявити їх роль у досягненні прагматичного ефекту комунікації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: фоностилістика, асонанс, алітерація, звуконаслідування, звукосимволізм, рима, евфонія, експресивність, прагматичний ефект, слоган, комерційна реклама.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Лют 2016 09:43
Оновлення: 23 Лют 2016 11:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20336

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу