Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор

Велікдус, К. В. and Яворська, Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Житомир.

[img]
Preview
Text
Download (3MB) | Preview

Abstract

Молодший шкільний вік – відповідальний етап у забезпеченні належного підґрунтя формування здорової, гармонійно розвиненої особистості. Рухливі ігри – особливий вид діяльності людини, що виникає у відповідь на соціальну потребу підготовки підростаючого покоління до життя. Таким чином, слід відмітити, що актуальність обраної теми дослідження зумовлена великим соціальним та педагогічним значенням рухливих ігор у формуванні гармонійно розвиненої особистості, а також необхідністю їх застосування на уроках фізичної культури учнів початкових класів.

Item Type: Other
Uncontrolled Keywords: Молодший шкільний вік, рухливі ігри, рухова активність
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Olympic and Professional Sports
Depositing User: лаборант К.Ю. Пелешок
Date Deposited: 29 Feb 2016 06:48
Last Modified: 07 Mar 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20460

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics