Велікдус, К. В. and Яворська, Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Житомир.
|
Text
Download (3MB) | Preview |
Abstract
Молодший шкільний вік – відповідальний етап у забезпеченні належного підґрунтя формування здорової, гармонійно розвиненої особистості. Рухливі ігри – особливий вид діяльності людини, що виникає у відповідь на соціальну потребу підготовки підростаючого покоління до життя. Таким чином, слід відмітити, що актуальність обраної теми дослідження зумовлена великим соціальним та педагогічним значенням рухливих ігор у формуванні гармонійно розвиненої особистості, а також необхідністю їх застосування на уроках фізичної культури учнів початкових класів.
Item Type: | Other |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Молодший шкільний вік, рухливі ігри, рухова активність |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport |
Depositing User: | лаборант К.Ю. Пелешок |
Date Deposited: | 29 Feb 2016 06:48 |
Last Modified: | 23 Jan 2018 13:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20460 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |