Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор

Велікдус К. В., Яворська Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Житомир.

[img]
Preview
Текст
Download (3MB) | Preview

Анотація

Молодший шкільний вік – відповідальний етап у забезпеченні належного підґрунтя формування здорової, гармонійно розвиненої особистості. Рухливі ігри – особливий вид діяльності людини, що виникає у відповідь на соціальну потребу підготовки підростаючого покоління до життя. Таким чином, слід відмітити, що актуальність обраної теми дослідження зумовлена великим соціальним та педагогічним значенням рухливих ігор у формуванні гармонійно розвиненої особистості, а також необхідністю їх застосування на уроках фізичної культури учнів початкових класів.

Тип ресурсу: Інше
Ключові слова: Молодший шкільний вік, рухливі ігри, рухова активність
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: К.Ю. Пелешок
Дата подачі: 29 Лют 2016 06:48
Оновлення: 23 Січ 2018 13:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20460

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу