Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка)

Остапчук, О. В. (2016) Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). pp. 342-347.

[img]
Preview
Text
Download (588kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Ольга Кравчук
Date Deposited: 25 Apr 2016 15:07
Last Modified: 25 Apr 2016 15:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20825

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics