Остапчук О. В. (2016) Управління вищим навчальним закладом на засадах маркетингових стратегій (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів" (29 березня 2016 року). С. 342–347.
|
Текст
Download (588kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ольга Кравчук |
Дата подачі: | 25 Квіт 2016 15:07 |
Оновлення: | 25 Квіт 2016 15:07 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20825 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |