Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL

Сидоренко Т. А. (2016) Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». С. 55–56.

[img]
Preview
pdf
Download (561kB) | Preview

Анотація

Вперше використані в системі RenderMan компанії Pixar, шейдери отримують все більше поширення зі зниженням цін на комп'ютери. Основна перевага від використання шейдерів – їх гнучкість, спрощення та здешевлення циклу розробки програми, та при тому що вони підвищують складність і реалістичність візуальних сцен.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Оксана Куліковська
Дата подачі: 26 Квіт 2016 13:56
Оновлення: 26 Квіт 2016 13:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20849

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу