Сидоренко Т. А. (2016) Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». С. 55–56.
|
pdf
Download (561kB) | Preview |
Анотація
Вперше використані в системі RenderMan компанії Pixar, шейдери отримують все більше поширення зі зниженням цін на комп'ютери. Основна перевага від використання шейдерів – їх гнучкість, спрощення та здешевлення циклу розробки програми, та при тому що вони підвищують складність і реалістичність візуальних сцен.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Оксана Куліковська |
Дата подачі: | 26 Квіт 2016 13:56 |
Оновлення: | 26 Квіт 2016 13:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20849 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |