Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL

Сидоренко, Т. А. (2016) Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». с. 55-56.

[img]
Перегляд
pdf
Download (561kB) | Перегляд

Опис

Вперше використані в системі RenderMan компанії Pixar, шейдери отримують все більше поширення зі зниженням цін на комп'ютери. Основна перевага від використання шейдерів – їх гнучкість, спрощення та здешевлення циклу розробки програми, та при тому що вони підвищують складність і реалістичність візуальних сцен.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Оксана Куліковська
Дата внесення: 26 Квіт 2016 13:56
Останні зміни: 26 Квіт 2016 13:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20849

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу