Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL

Сидоренко, Т. А. (2016) Розробка моделі освітлення за допомогою шейдерів на мові програмування HLSL. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». pp. 55-56.

[img]
Preview
PDF
Download (561kB) | Preview

Abstract

Вперше використані в системі RenderMan компанії Pixar, шейдери отримують все більше поширення зі зниженням цін на комп'ютери. Основна перевага від використання шейдерів – їх гнучкість, спрощення та здешевлення циклу розробки програми, та при тому що вони підвищують складність і реалістичність візуальних сцен.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Оксана Куліковська
Date Deposited: 26 Apr 2016 13:56
Last Modified: 26 Apr 2016 13:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20849

Actions (login required)

View Item View Item