Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів

Семенець С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (47). С. 118–125. ISSN 2304-4470

[img]
Preview
Текст
Download (373kB) | Preview

Анотація

У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово- теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дидактична модель, методи навчання, розвивально-задачний метод навчання математики
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 13 Трав 2016 09:48
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20945

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу