Семенець, С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (47). с. 118-125. ISSN 2304-4470
|
Text
Download (373kB) | Перегляд |
Опис
У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово- теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дидактична модель, методи навчання, розвивально-задачний метод навчання математики |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 13 Трав 2016 09:48 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20945 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |