Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів

Семенець, С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (47). с. 118-125. ISSN 2304-4470

[img]
Перегляд
Text
Download (373kB) | Перегляд

Опис

У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово- теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дидактична модель, методи навчання, розвивально-задачний метод навчання математики
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 13 Трав 2016 09:48
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20945

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу