Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів

Семенець, С. П. (2016) Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць (47). pp. 118-125. ISSN 2304-4470

[img]
Preview
Text
Download (373kB) | Preview

Abstract

У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово- теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дидактична модель, методи навчання, розвивально-задачний метод навчання математики
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 13 May 2016 09:48
Last Modified: 03 Oct 2016 09:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20945

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics