Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна

Гавриловська К. П., Шаховець Ю. (2016) Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8). С. 44–46.

[img]
Preview
Текст
Download (263kB) | Preview

Анотація

Синдром Дауна – це найпоширеніша з усіх відомих на сьогоднішній день форма хромосомної патології. Діти з синдромом Дауна, – це особливі діти, яким дуже потрібні турбота, увага, любов, тепло і затишок. Особливість цих дітей зумовлює одна зайва пара хромосом, яка змінює сприймання світу, наповнює його сонцем і радісними емоціями і позбавляє злих намірів. Але проблемою є те, що діти з таким діагнозом відстають у розвитку порівняно зі своїми однолітками. Ця проблема, в першу чергу, лягає на плечі їх батьків, адже дитині з синдромом Дауна потрібно приділяти набагато більше уваги та часу, ніж звичайній дитині, потрібно більше навчати, більше займатися з дитиною, щоб вона не відставала у розвитку від своїх однолітків. Ці проблеми загострюється особливо коли дитина з синдромом Дауна йде навчатися у школу до інклюзивного класу. Такій дитині важко адаптуватися до нових умов і також є ризик негативного ставлення з боку однолітків. Всі ці фактори безпосередньо впливають на емоційну сферу дитини, тому потрібно навчати дитину і розвивати її емоційну сферу за допомогою тренінгових занять.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 12:42
Оновлення: 04 Лип 2016 12:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21551

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу