Гавриловська, К. П., Шаховець, Ю.
(2016)
Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна.
Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет (8).
с. 44-46.
Опис
Синдром Дауна – це найпоширеніша з усіх відомих на
сьогоднішній день форма хромосомної патології. Діти з синдромом
Дауна, – це особливі діти, яким дуже потрібні турбота, увага, любов,
тепло і затишок. Особливість цих дітей зумовлює одна зайва пара
хромосом, яка змінює сприймання світу, наповнює його сонцем і
радісними емоціями і позбавляє злих намірів. Але проблемою є те,
що діти з таким діагнозом відстають у розвитку порівняно зі своїми
однолітками. Ця проблема, в першу чергу, лягає на плечі їх батьків,
адже дитині з синдромом Дауна потрібно приділяти набагато більше
уваги та часу, ніж звичайній дитині, потрібно більше навчати, більше
займатися з дитиною, щоб вона не відставала у розвитку від своїх
однолітків. Ці проблеми загострюється особливо коли дитина з
синдромом Дауна йде навчатися у школу до інклюзивного класу.
Такій дитині важко адаптуватися до нових умов і також є ризик
негативного ставлення з боку однолітків. Всі ці фактори
безпосередньо впливають на емоційну сферу дитини, тому потрібно
навчати дитину і розвивати її емоційну сферу за допомогою
тренінгових занять.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |