Концептуальні теоретичні положення та підходи до вивчення природи обдарованості. Методика розвитку педагогічної обдарованості студентів

Антонова, О. Є. (2016) Концептуальні теоретичні положення та підходи до вивчення природи обдарованості. Методика розвитку педагогічної обдарованості студентів. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія. pp. 71-102.

[img]
Preview
Text
Download (734kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: професор Олена Євгеніївна Антонова
Date Deposited: 11 Dec 2016 15:16
Last Modified: 11 Dec 2016 15:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22730

Actions (login required)

View Item View Item