Антонова О. Є. (2016) Концептуальні теоретичні положення та підходи до вивчення природи обдарованості. Методика розвитку педагогічної обдарованості студентів. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи: монографія. С. 71–102.
|
Текст
Download (734kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | професор Олена Євгеніївна Антонова |
Дата подачі: | 11 Груд 2016 15:16 |
Оновлення: | 11 Груд 2016 15:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22730 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |