Рева, Т. Д.
(2017)
Програма елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті''
як об'єкт педагогічного проектування.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
pp. 129-135.
ISSN 2076-6173
Abstract
Узагальнено досвід проектування змісту навчальної дисципліни (елективного курсу) ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'' в умовах упровадження європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи організації освітнього процесу у вищому медичному навчальному закладі. Обґрунтовано послідовність педагогічного проектування (аналітичний, методологічний, організаційно-змістовий етапи) та схарактеризовано науково-методичний підхід до розроблення базових компонентів Програми елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'': змістового, операційного, підсумково-оцінювального.
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті, педагогічне проектування, програма навчальної дисципліни (елективного курсу), європейська кредитна трансферно-накопичувальна система |
Subjects: |
L Education > L Education (General) |
Depositing User: |
Руслана Іщук
|
Date Deposited: |
08 Jun 2017 17:36 |
Last Modified: |
08 Jun 2017 17:43 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24929 |
Actions (login required)
 |
View Item |