Рева, Т. Д.
(2017)
Програма елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті''
як об'єкт педагогічного проектування.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
с. 129-135.
ISSN 2076-6173
Опис
Узагальнено досвід проектування змісту навчальної дисципліни (елективного курсу) ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'' в умовах упровадження європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи організації освітнього процесу у вищому медичному навчальному закладі. Обґрунтовано послідовність педагогічного проектування (аналітичний, методологічний, організаційно-змістовий етапи) та схарактеризовано науково-методичний підхід до розроблення базових компонентів Програми елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'': змістового, операційного, підсумково-оцінювального.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті, педагогічне проектування, програма навчальної дисципліни (елективного курсу), європейська кредитна трансферно-накопичувальна система |
Теми: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
08 Черв 2017 17:36 |
Останні зміни: |
08 Черв 2017 17:43 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24929 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |